Dostava

PROCEDURA PORUČIVANJA

 

Da biste mogli da poručite robu preko UNO On-Line shopa, prethodno morate da se registrujete kao naš korisnik.

 

Registraciju možete da izvršite na početnoj stranici klikom na dugme REGISTRACIJA, koje se nalazi  gore desno na stranici. Sve što je potrebno je da popunite tabelu REGISTRACIJA i kada dobijete poruku da je registracija uspjela, možete da nastavite proceduru. Istovremeno, na Vašu e-mail adresu stići će poruka sa detaljima registracije, koju treba da sačuvate na bezbjednoj lokaciji.

 

Nakon uspješno obavljene registracije, prijavite se unošenjem korisničkog imena i lozinke u za to predviđeni prostor na web stranici, a zatim kliknite na INTERNET PRODAVNICU  i izaberite model koji želite da kupite.

 

Odabrani model dodajete svojoj potrošačkoj korpi klikom na dugme "Dodaj u korpu".

Ukoliko želite da nastavite sa pretragom proizvoda i da u korpu dodate još neke modele jednostavno kliknite na željeni artikal u katalogu.

 

Nakon formiranja korpe kliknite dugme PORUČITE PROIZVODE. Zatim odaberite opciju INFORMACIJE O KUPCU i POTVRDITE PORUDŽBU, a zatim zaključite proceduru klikom na dugme  PORUČITE PROIZVODE, nakon čega će Vam se na ekranu pojaviti obavještenje da ste uspješno poručili proizvode.

 


ISPORUKA I PLAĆANJE

 

Način isporuke:

 

  • Pouzećem

Robu koju ste poručili i za koju je sa naše strane data potvrda biće Vam isporučena na  željenu adresu  od strane službe ekspresne dostave pošiljki u roku ne dužem od 48 h, osim u slučaju kada je porudžbina plasirana tokom vikenda ili praznika, u kom slučaju se rok računa od prvog radnog dana nakon vikenda/praznika.

 
Napominjemo da naznačeni rok dostave počinje da teče sledećeg dana od dana kada je porudžbina plasirana, odnosno potvrđena. 


Služba ekspresne dostave pošiljki će Vas kontaktirati prije isporuke radi dogovora o tačnom vremenu dostave. Ukoliko ne ispoštujete dogovor, možete da se dogovorite sa kurirskom službom brze dostave o datumu i vremenu ponovljene dostave ili da se opredijelite da robu lično preuzmete u nekom od naših  maloprodajnih objekata u roku ne dužem od 7 dana.

 

  • Ličnim preuzimanjem

Naručenu robu  kupac može preuzeti i lično u nekom od naših maloprodajnih  objekata.

Prodavac i Kupac dogovorom određuju maloprodajni objekat u kojem će se izvršiti lično preuzimanje.

Prilikom ličnog preuzimanja robe Kupcu se može odobriti plaćanje na rate kupljene robe.

 

Rok isporuke

 

Rok isporuke na teritoriji Crne Gore je maksimalno 48h od narednog dana kada je porudžbina procesuirana, odnosno maksimalno 7 dana u slučaju da se Kupac opredijeli za opciju ličnog preuzimanja u nekom od naših maloprodajnih objekata ili ponovljene dostave. Nakon isteka 7 dana, roba se vraća u magacin i postupak kupovine se time prekida.

Do odstupanja i produženja roka može doći: ukoliko primalac nije na adresi kod prvog pokušaja isporuke, loših vremenskih uslova ili ostalih nepredviđenih situacija.


Troškovi dostave


Troškove dostave snosi kupac.

UNO  je za svoje kupce obezbijedio najbolje uslove i najnižu cijenu dostave.. 

U slučaju da roba nije dostavljena na naznačenu adresu i poslije ponovljene dostave krivicom Kupca, troškove naknadne dostave snosi Kupac.


Troškove dostave van teritorije Crne Gore snosi Kupac, s tim što se Prodavac obavezuje da ponudi Kupcu najbolje uslove i najnižu cijenu. Troškovi dostave zavise od količine robe, načina plaćanja i lokacije i Prodavac će za svaku porudžbinu informisati Kupca o visini ovih troškova. Ovdje napominjemo da je neophodno da se kupac prethodno informiše o visini tih troškova preko kontakata UNO On-line Shop, budući da će ovi troškovi biti prefakturisani kupcu.


Svi troškovi dostave na teret Kupca formiraće se prema važećem cjenovniku odabrane  službe brze dostave  pošiljki  i ni na koji način neće biti uvećane od strane Prodavca

 

IZJAVA O ZAŠTITI PRIVATNOSTI


U ime Internet prodavnice Obuće UNO obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge.

Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni koji imaju pristup Internet prodavnici odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.